Ogy Selesaikan Saman Johan

Selasa, 1 Januari 2013


Ogy Selesaikan Saman Johan - pelakon dan pengacara iaitu Fauziah Datuk Ahmad Daud atau dikenali sebagai Kak Ogy manafikan hasratnya untuk menyaman johan raja lawak.

Hal ini disebabkan sewaktu Festival Filem Malaysia ke 24, Johan menghiburkan orang ramai dengan melakukan lawak yang tidak disengani oleh Kak Ogy.
Kak Ogy Selesaikan Saman Johan
Menurut kata-kata beliau berkenaan insiden terbabit.
“Dia memang kurang ajar, bukan setakat bakat saya, malah arwah ibu dan bapa saya turut dipersenda sesuka hati, namun yang paling saya terkilan, dia boleh mempersendakan tahun Gajah, tahun kelahiran NAbi Muhammad junjungan kita, ini satu penghinaan dan saya tak boleh bertolenrasi dengan orang yang biadap seperti itu.”
Namun hari ini menerusi Malaysiadigest, Fauziah telah memberitahu kes saman berkenaan sudah lama selesai.
Meneliti kata-kata beliau semasa di memberikan jawapan.
“Tentang kes saman tu, ianya sudah lama selesai. Saya tak jadi saman dia dan saya sudah pun lupakan hal itu. Memang pada ketika itu saya berkecil hati dengan dia,”
“Sekejap saja, lepas tu dah tak ada apa dah. Sekarang kami okay,” ujarnya.
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. TeRjAh!! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger